Savienoties ar mums

Francija

Prokremliskais kanāls Russia Today paziņo, ka operācija Francijā tiek slēgta

AKCIJA:

Izdots

on

Krievijas valstij piederošā televīzijas RT televīzijas daļa Francijā sestdien, 21. janvārī, paziņoja, ka tā tiks slēgta pēc Eiropas Savienības sankcijām.

Eiropas Savienība paziņoja, ka aizliegs "Russia Today" 2012. gada februārī, tūlīt pēc tam, kad Krievija iebruka Ukrainā. Tas tika pamatots ar to, ka Russia Today bija izplatījusi dezinformāciju par karu. Francija aizliegumu pārsūdzēja, bet RT (Russia Today).

RT France vadītāja Ksenija Fedorova tviterī paziņoja, ka Francijas varas iestādes to darījušas citēja 9. ES paketi ar sankcijām, par ko tika panākta vienošanās pagājušā gada decembrī.

Viņa norādīja, ka RT France līdzekļi tika iesaldēti pēc Valsts kases ģenerāldirektorāta lūguma... kanāls nevar turpināt savu darbību.

Eiropas Savienības Tiesa noraidīja RT France piedāvājumu piešķirt pagaidu pārtraukumu.

RT France arī paziņoja, ka apdraudētas ir 133 darbavietas. Tā sevi sauca par "svaiga gaisa elpu" līdzsvarotā kara atspoguļojuma dēļ.

Tā apsūdzēja Francijas iestādes cenzūrā un paziņoja, ka RT France nekad nav nosodīta vai sodīta.

reklāma

Dalieties ar šo rakstu:

EU Reporter publicē rakstus no dažādiem ārējiem avotiem, kas pauž dažādus viedokļus. Šajos pantos paustās nostājas ne vienmēr atbilst EU Reporter nostājai.

trending